***η αυτομπλογκογραφία μου*** Στα βιβλιοπωλεία από 17/12/2007: 17 Δεκεμβρίου 2007: ήγγικεν η ώρα της κρίσεως

***η αυτομπλογκογραφία μου*** Στα βιβλιοπωλεία από 17/12/2007

4 Δεκ 2007

17 Δεκεμβρίου 2007: ήγγικεν η ώρα της κρίσεως

Image Hosted by ImageShack.us


Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή παραγγείλτε το στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας.


Παραδίδεται, επίσης, εντός 24/ώρoυ με κούριερ άνευ εξόδων αποστολής.


Η τιμή του βιβλίου είναι συμβολική και τα έσοδα θα διατεθούν για την αποκατάσταση των καμένων.




update 1/3/2008:

Tώρα σε δύο εκδόσεις: μία χαρτόδετη, αξίας 14,25 ευρώ και μία δερματόδετη με 4 αυθεντικές πέτρες σβαρόφσκι στη θέση των όμικρον, αξίας 32 ευρώ.

Η αυτμπλγκγραφία μυ

Κάθε βιβλίο φέρει την ιδιόχειρη υπογραφή του συγγραφέα, (δηλαδή τη δική μου).





update 10/4/2008:

Από την 15η Aπριλίου κυκλοφορεί η νέα επετειακή έκδοση, για το Πάσχα 2008, σε εντυπωσιακό σχήμα αυγού. Ένα ιδανικό δώρο για τα βαφτιστήρια σας, στην ειδική προνομιακή τιμή των 21,35 ευρώ.




posted by artois at Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007

37 Comments:

Γράφεις και ότι είσαι μεγαλοκοπέλα στο βιβλίο ή άδικα θα το αγοράσει ο κόσμος?

12 Δεκεμβρίου 2007 στις 2:01 μ.μ.  

Καλή επιτυχία!!!
Ανυπομονώ...

12 Δεκεμβρίου 2007 στις 3:26 μ.μ.  

Ανώνυμε, το αριστουργηματικό αυτό βιβλίο δεν αναφέρεται σε δικά μου προσωπικά δεδομένα. Αγόρασέ το, όμως, και δεν θα το μετανιώσεις.


Γητεύ, εσύ να μην το αγοράσεις. Θα στο εγχειρίσω με προσωπική αφιέρωση, τιμής ένεκεν.

12 Δεκεμβρίου 2007 στις 3:56 μ.μ.  

Καλά δεν έχω λόγια να περιγράψω τον ενθουσιασμό μου! Το έλαβα σήμερα!!!!! Χίλια ευχαριστώ!!!!
Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό !!!!
Ελπίζω να πάρω το δικαίωμα να το μεταφράσω πρώτη στα ισπανικά και στα ιταλικά ε;
Απίστευτο μου φαίνεται... Ήμουνα σίγουρη ότι είσαι ταλεντάρα στο γράψιμο! Μπράβο σου!

Καλή επιτυχία λοιπόν! Την οποία θεωρώ δεδομένη... :)

18 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:56 π.μ.  

Και κάτι άλλο...
Συγκινήθηκα με την αφιέρωση! Δεν παίζεσαι! :)

18 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:58 π.μ.  

To ταλέντο είναι σαν τον βήχα... δεν κρύβεται το άτιμο.

Χαίρομαι που σου άρεσε και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

18 Δεκεμβρίου 2007 στις 9:42 π.μ.  

Πρόκειται για εξαιρετικό practical joke ή να τρέξω στο βιβλιοπωλείο;

19 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:20 μ.μ.  

Υπάρχει βιβλιοπωλείο που να είναι ανοιχτό στις έντεκα και είκοσι πριν τα μεσάνυχτα για να τρέξεις;

Σε παρακαλώ, πες μου ποιο είναι! Ό,τι πρέπει για το ωράριό μου!

20 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:46 μ.μ.  

Θα παρέμβω στη συζήτηση περί βιβλίων και ωραρίων, για να κρεμάσω μια παλιά φωτογραφία.

Κατώι του βιβλίου.

Κλείνει αυτό.

Ωραία η ιδέα της αυτομπλογκογραφίας. Μπλεξοbitίασις :)


Υ.Γ.: τώρα που το σκέφτομαι κι επειδή οι βουτιές είναι της μοδός, υπάρχει πρόσβαση από το καφέ του Ιανού - δύσκολα, αλλά θεαματικά

21 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:20 μ.μ.  

αυτομπλογκοφία, αυτομπλογκογραφία ή αυτομπλογκοΛΟΦΙΑ είναι; διαβάζω με σαρδάμ;
;)

22 Δεκεμβρίου 2007 στις 4:23 μ.μ.  

Μήπως διαβάζεις χωρίς τα γυαλιά σου raffinata;

Μπλογκοκενοσοφία, πάντως, σαν αυτή που διαβάζουμε στους συναδέλφους μπλόγκερς (με εξαίρεση τον j95 και τον γράφοντα - εννοείται) δεν είναι.

Καλές γιορτές!
---

Πιο θεαματικά και από μία βουτιά από τον Λευκό Πύργο; Αλλά γιατί να βουτήξεις βρε οφθαλμέ; Δεν λυπάσαι τα νιάτα σου και την ομορφιά σου;

Κατώι... το είχα επισκεφθεί προ ετών όταν έδινα μία παράσταση στην συμπρωτεύουσα.
(λαμπρή επιτυχία, ακόμα την θυμούνται...)

23 Δεκεμβρίου 2007 στις 3:52 μ.μ.  

αν προσέξεις, στο κεντρικό σου μπλογκ γράφεις "αυτομπλογκοφία"... σιγά μη δεν το έβλεπα και χωρίς γυαλιά
μη με κάνεις και τρέχω με τους ορούς στο χέρι και ΔΕΝ υπάρχει τέτοιο βιβλίο ε..

καλές γιορτές

23 Δεκεμβρίου 2007 στις 7:35 μ.μ.  

γμ τα stage! Mου έστειλαν γραμματέα με δυσλεξία.

Θα το διορθώσω πάραυτα με τα χέρια μου γιατί αυτός πήγε στην Κουρσεβέλ για σκι.

(με ορούς στο χέρι??? αυτό δεν μπορώ να το περάσω για αστείο και καθόλου δεν μου αρέσει...)

24 Δεκεμβρίου 2007 στις 7:31 π.μ.  

μήπως το διάβασα κι εγώ βρε αρτουά, και το ξέχασα κιόλας;
μην τρελλαίνετε μια φτωχή και μόνη νέα και ξανθιά 23 ετών και διανοούμενη...
και χρόνια πολλά!

24 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:05 μ.μ.  

Χρόνια καλά, ποιοτικά, αξιοπρεπή, δημιουργικά! Και πολλά τα θέλουμε όταν είναι τέτοια... ;)
Σε βιβλιότσαρκα πρόσφατη, τα πουλάκια λέγανε πως το βιβλίο ξεσκίζει σε πωλήσεις! Μα ποιός είσαι ρε γμτ; Ο Λαζόπουλος; Βαλθήκατε να τρελάνετε τα μηχανάκια;

Τις ευχές μου στον Βlessy!

Φιλιά πολλά!

25 Δεκεμβρίου 2007 στις 6:06 μ.μ.  

abttha, δεν γνωρίζω καμμιά 23άρα ξανθιά και διανοούμενη που να είναι μόνη - (το "πτωχή" παίζεται).

Αυτό που διάβασες ήταν το δοκίμιο. Αν το ξέχασες κιόλας, σημαίνει πως το βιβλίο μου δεν σου "μίλησε". Κρίμα!


ghteytria, ευτυχώς που δεν έχεις το ίδιο γούστο με την abttha. Εκτός κι αν λες ότι σου άρεσε για να μη μου κόψεις τα φτερά.

(αλήθεια, σου είπαν τα πουλάκια - και, μεταξύ μας, κανείς δεν ανέμενε τέτοια επιτυχία. Πάμε για δεύτερη έκδοση)

Καλή πρωτοχρονιά κορίτσια!

28 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:27 π.μ.  

Καλή χρονιά, σε ανακάλυψα στο Δείμο του Πολίτη...

11 Ιανουαρίου 2008 στις 10:37 μ.μ.  

Εγώ, πάλι, σ' αυτό το ποστ του Δ.του Π., ανακάλυψα πως με τέτοιους προστάτες των θυτών, η θέση των θυμάτων όσο πάει και θα δυσχεραίνει, αφού στους θύτες πρέπει να εξαντλούμε όλη την επιείκια και κατανόησή μας! Νομίζω ότι σ’ αυτό το ποστ είχε την τιμητική της όλη η παθογένεια των προοδευτικάριων που με αυτές τις ιδέες (διάβαζε: μαλακίες) που υποστηρίζουν με τόσο πάθος, στρέφουν την κοινωνία σε ακόμα πιο συντηρητικές επιλογές. Καλύτερους διαφημιστές δεν θα μπορούσαν να βρουν τα δεξιά κόμματα.

Τα βλέπουμε τα αποτελέσματα. Ο πολιτικός χώρος που ο Δ. του Π. είναι ενταγμένος και στον οποίο είναι ενεργό μέλος, όπως διάβασα στο μπλογκ του, πάτωσε κανονικά στις τελευταίες εκλογές.

Όλες αυτές οι εξισώσεις που κάνει με περίσσιο πάθος - του βιαστή με τον κλέφτη, με τον αυνανιστή και με τον "συναισθηματικό θύτη", ή των ενηλίκων που παντρεύονταν δεκατετράχρονες στις αρχές του περασμένου αιώνα, είναι ενδεικτικές της στρεβλής άποψης που έχει και την οποία προσπαθεί να πλασάρει με έντεχνο τρόπο. Δήθεν εξ αιτίας των δηλώσεων ενός ακροδεξιού βουλευτή και χωρίς να κάνει διαχωρισμό των εκουσίων σχέσεων μεταξύ των εφήβων και των βιαστών νηπίων. Όλα στο ίδιο τσουβάλι και βεβιασμένες εκφράσεις συμπάθειας για τα θύματα, εκεί όπου του περίσσευαν για τους βιαστές. Ε-ΛΕ-0Σ!!!

Αυτός ήταν ο λόγος που στο ποστ του “ερωτηματολογίου” του έγραψα ό,τι έγραψα. Πολύ περισσότερο που αυτά τα ποστάκια, τα βαφτίζει "άρθρα".

Να πω ότι ενώ συμφωνώ με τα σχόλιά σου, και ειδικά με αυτό που περιγράφει έτσι όπως ΔΕΝ θέλει να δει ο Δείμος του Πολίτη έναν βιαστή παιδιών:

"Ο βιαστής που με πλήρη συνείδηση ξεσκίζει παιδικά κορμάκια και το έγκλημά του δεν είναι στιγμιαίο όπως ένας φόνος εν βρασμώ αλλά απαιτεί ΩΡΑ, και προετοιμασίας καί πράξης, είναι τρισμέγιστα επικίνδυνος και δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους δύο.",
διαφωνώ έντονα με την εμπλοκή των ομοφυλόφιλων σ’ αυτό το σχόλιό σου:

"Θέλω επίσης να προσθέσω στο αντεπιχείρημά μου σχετικά με τους προγόνους μας, πως εκτός από τον 45αρη που παντρεύεται μια δεκαπεντάχρονη το 1940, υπάρχει και ο 45αρης που ΒΙΑΖΕΙ ενα ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΑΚΙ το 2007. Και μην τολμήσει κανείς να μου πεί πως είμαι και ρατσίστρια με τους ομοφυλόφυλους τώρα. Γιατί άλλο ο προοδευτισμός και άλλο η υποστήριξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου που θέλει να ορίζει ο ίδιος τη σεξουαλική του ζωή και σαν παιδάκι ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ από τους ΠΟΝΟΥΣ όταν κάποιος το βιάσει, το ξέρουμε όλοι αυτό."

Οι περισσότεροι "45ρηδες βιαστές ανηλίκων", από τα στοιχεία που βγαίνουν στην δημοσιότητα, είναι ετεροφυλόφιλοι ή -έστω- αμφισεξουαλικοί και δεν έχουν ιδιαίτερες προτιμήσεις στο φύλο του παιδιού, μιας και αυτό που ερεθίζει τη διαστροφή τους δεν είναι τα χαρακτηριστικά του φύλου του παιδιού. Παιδί να ‘ναι κι ό,τι νά ‘ναι. Στις περιπτώσεις ενδοοικογενειακού βιασμού έχουμε, κατά κανόνα, εγκληματίες πατεράδες που βιάζουν τις θυγατέρες τους. Ετεροφυλόφιλους δηλαδή. Και, άντε να το τραβήξουμε και να δεχτούμε, χωρίς στοιχεία, ότι το ποσοστό βιαστών ανηλίκων είναι ίδιο μεταξύ ετεροφυλοφίλων και ομοφυλοφίλων – αν και, κατά την άποψή μου, άλλα είναι τα χαρακτηριστικά που ελκύουν τους ομοφυλόφιλους προς τη σεξουαλική εκτόνωση. Μην ξεχνάς ότι η σεξουαλικότητά τους δεν είναι εκείνη που τους έχει "επιβληθεί", αλλά εκείνη που έχουν ανακαλύψει - και επιλέξει, ίσως,- μόνοι τους. Δεν είναι καταπιεσμένη και, επομένως, ο τρόπος που θέλουν να την απολαμβάνουν, δεν έχει τα εγκληματικά χαρακτηριστικά που έχει ο τρόπος των βιαστών ανηλίκων.

Είναι, τουλάχιστον, άδικο αυτό το σχόλιό σου, δεν το νομίζεις;

Kαλή χρονιά, επίσης, patsiouri.

12 Ιανουαρίου 2008 στις 6:45 μ.μ.  

Κάτι ακόμα για να γίνει πιο κατανοητή η διαφωνία μου με το σχόλιό σου.

Αν ήταν έτσι τα πράγματα, η ομοφυλοφοβική πρακτική θα είχε κάνει σημαία της τους βιασμούς ανηλίκων από ομοφυλόφιλους. Το ότι δεν το πράττει, δεν σου λέει κάτι;

12 Ιανουαρίου 2008 στις 6:50 μ.μ.  

Αρτουά, διάβασα το βιβλίο σου. Καλά τα λες, με μία εξαίρεση.
Έχω προσέξει ότι ο Ιάκωβος Σιμιτζόγλου δεν έχει κάνει πουθενά και ποτέ δήλωση υποστήριξης των ΛΟΑΤ. Γιατί τον καλύπτεις; Γιατί δεν ξεσκεπάζεις την κρυπτομοφοβία του;
Μήπως ετοιμάζεις και δεύτερο τόμο όπου θα ασκείς κριτική στον Ιάκωβο ή υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για τους οποίους τον καλύπτεις;

15 Ιανουαρίου 2008 στις 10:31 π.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

15 Ιανουαρίου 2008 στις 10:39 π.μ.  

Στο κόλπο κι εσύ ανώνυμε; Ο διαφημιστής μου, μου είπε ότι αρκούσε ένα σχόλιο στο Απέναντι Πεζοδρόμιο για να μάθει όλη η μπλογκόσφαιρα για το βιβλίο μου.

Δεν ήξερα ότι είχε κανονίσει και παπαγαλάκια.

15 Ιανουαρίου 2008 στις 11:15 π.μ.  

Αγαπητέ Αρτουά.
Το βιβλίο σου έχει γίνει η βίβλος μου. Το διαβάζω και κοιμάμαι με αυτό στο προσκεφάλι μου. Έχω αποφασίσει να επιδείξω την "ευαισθησία" τους στα gay ζητήματα κι ετοιμάζομαι να αυτοπυρποληθώ στο Σύνταγμα. Για το σκοπό αυτό άρχισα να αφήνω μουστάκι που θα χρησιμεύσει ως προσάναμμα.
Εν τω μεταξύ, ψάχνω για εταιρεία καυσίμων που θα μου χορηγήσει τη
βενζίνη.

Με εκτίμηση.

ΥΓ: Τι φήμες είναι αυτές για τον Ιάκωβο Σιμιτζόγλου; Είναι αλήθεια ότι καλύπτεις ομοφοβικούς;

15 Ιανουαρίου 2008 στις 9:04 μ.μ.  

Νάτη, νάτη! Έρχεται η δόξα!
Καβάλα στο μουστάκι σας!

Σας παρακαλώ... αυτό με την αυτοπυρπόληση μπορείτε να το κανονίσετε για τη μέρα της επίσημης παρουσίασης του βιβλίου μου;

Θα γίνει μεγάλο μπαμ! Θα γίνω διάσημος σε όλο τον κόσμο!

Θα καείτε που θα καείτε, γιατί να μη χρησιμεύσει κάπου και η τέφρα σας; Μόνο το μουστάκι σας δηλαδή;

Τόπος ο ίδιος, δεν θα σας βγάλω από το κόνσεπτ... στα σκαλάκια του Συντάγματος θα το παρουσιάσω... πλάι στα ίμοζ. Κι όλη η βενζίνη, δική μου.

υ.γ: Αν είσαστε πιο προσεκτικός αναγνώστης, θα είχατε καταλάβει σε ποιον ήρωα του βιβλίου μου έχω δώσει τον χαρακτήρα του Ιάκωβου. Δεν είναι αυτός που νομίζετε. Αδίκως με κατηγορούν οι επικριτές μου ότι τον καλύπτω.

15 Ιανουαρίου 2008 στις 10:47 μ.μ.  

(χμμμ... ώστε κοιμάστε με το βιβλίο μου, ε; Τι σύμπτωση κι αυτή! Μόλις διάβαζα, σ’ ένα άλλο μπλογκ, πως κάποιος κοιμάται με τα ποιήματα του Βλαβιανού.

Αν είστε ο ίδιος, εξετάστε μήπως φταίει η υπνηλία σας και όχι το βιβλίο μου. Και, αλλάξτε αυτό το νικ... άκου coco bill!)

15 Ιανουαρίου 2008 στις 10:54 μ.μ.  

Αγαπητέ Αρτουά, μην ακούτε την εναντίον σας κατάκριση από τα παπαγαλάκια και τα άλλα πουλιά. Έχουν λυσσάξει για την εμπορική επιτυχία του βιβλίου σας. Έχετε δίκιο που με καταγγέλλετε ως κρυπτομοφοβικό. Μόλις είδα εκείνον τον παλιοχαρακτήρα στις σελίδες του βιβλίου σας, αναγνώρισα τον εαυτό μου!
Θα επανορθώσω πάραυτα για την κρυπτομοφοβία μου, θα την αντικαταστήσω με αραχνοφοβία, κλειστοφοβία και (υ)ψοφοβία.
Θέλω να υπογράψετε στο βιβλίο μου, αλλάξατε τη ζωή μου.

15 Ιανουαρίου 2008 στις 11:24 μ.μ.  

Οι πιο πολλοί ιστολόγοι κάνετε σαν τρελοί για να βγάλετε ένα βιβλίο. Μόλις το βγάλετε αποτρελαινόσαστε :)

Ου ρε! γεμίσαμε με συγγραφείς του δίφραγκου :)

ΥΓ. Γιατί μου έσβυσες το άλλο σχόλιο;

16 Ιανουαρίου 2008 στις 12:08 μ.μ.  

Ε, όχι και συγγραφέας του δίφραγκου!
25 ευρώ κάνει το βιβλίο!
Μήπως να περιμένω να το μοιράσει καμιά εφημερίδα;

16 Ιανουαρίου 2008 στις 12:46 μ.μ.  

Παιδιά, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, περάστε από το σπίτι, έχω φτιάξει μελομακαρονάδα.
(ΥΓ: Βαριεμαι να κάνω λογκ ιν.)

16 Ιανουαρίου 2008 στις 3:29 μ.μ.  

piranxas, λάθος κάνεις, εγώ δεν θέλω μόνο να βγάλω ένα βιβλίο. Θέλω να γίνω και δημοσιογράφος. Και πολιτικός!

Και θέλω να βγάλω και cd! Να γίνω τραγουδιστής!

Αυτός δεν είναι ο σκοπός του blogging;

(σε παρακαλώ... μην με υποβαθμίζεις. Δεν είμαι σκέτος ιστολόγος, είμαι ιστολόγος-εμβρυολόγος)

υ.γ: Διέγραψα το σχόλιο γιατί άφηνες υπονοούμενα για προσωπικά δεδομένα τρίτων

---
Παπα-Γάλλε, Ιάκωβε, Pessoa των σχολίων μου,

o κωδικός μου είναι στη διάθεσή σου. Μια χαρά έχεις μπει στο πνεύμα του αρτουά, δεν υπάρχει λόγος να με αντικαθιστάς χωρίς log in.

16 Ιανουαρίου 2008 στις 5:10 μ.μ.  

Ανώνυμε, περίμενε. Μόλις ξεκαθαριστεί το ιδιοκτησιακό θα το μοιράσει το Πρώτο Ψέμα.

16 Ιανουαρίου 2008 στις 5:19 μ.μ.  

Χαίρετε.
Τί άποψη έχετε για την γκρίζα διαφήμιση της μπίρας Stella Artois μέσω του ψευδωνύμου σας;
Θεωρείτε αυτονόητη την κατανάλωση αυτής της μπίρας από τους αναγνώστες σας; Θεωρείτε σωστό να μας επιβάλλετε την προτίμησή σας σε εμάς που πίνουμε Amstel, Heineken και άλλες μπίρες;
Μήπως είστε αμστελοφοβικός;

17 Ιανουαρίου 2008 στις 11:47 π.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

18 Ιανουαρίου 2008 στις 10:37 π.μ.  

Δημοσιογράφους/πολιτικούς/συγγραφείς ξέρουμε και άλλους ιστολόγους. Αλλά ο τραγουδιστής πού κολλάει; Χάνω επεισόδια;

ΥΓ. Κάτι γίνεται και εχτές δε μου έπαιρνε το σχόλιο.

18 Ιανουαρίου 2008 στις 10:41 π.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

18 Ιανουαρίου 2008 στις 12:08 μ.μ.  

Πολυώνυμε Κόμη του Γιουοουέι, επαναλαμβάνεσαι.

Σόρρυ για τις διαγραφές αλλά σε βαρέθηκα.

(θα μου κάνεις τη χάρη;)

18 Ιανουαρίου 2008 στις 3:34 μ.μ.  

piranxas, δεν ξέρεις την lili που είναι μπλόγκερ-συγγραφέας-τραγουδίστρια;

υ.γ. δεν είχε γίνει τίποτα, εγώ τα είχα κλείσει μπας και αραιώσει ο κόμης του γιουοουέι.

18 Ιανουαρίου 2008 στις 3:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home